BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

im haaaapppppyyyyyyyyyy! jyeahh :D



okay today result PMR keluaa kan ? so , kepada adek-2 yg dapat result elok tuu tahniah okayy . ajak ahh family ampa p Oversea ka apaa ka kan ? tak sia-2 lah pulon blajaq duluuu . bhahahahahahha , merepek -.-

harini aku bangun awal jugak lah kan . rajin tak akuu ? rajin kan kan kann ? yeah bagusssss. Acctually aku bangun pagi-2 ada sebab . sebabnya nak meet mmbe-2 aku yg dah lamaa tak jupa . srious aku rendu hampa okayyyy <3 mybe dah setahun lahh aku tak meet sayang-2 aku nih :((
yeah well , mmg happy dpt sembang-2 , gelak-2 , kutok-2 , gosip-2 , and blablablabla . HAHA . bila kita boleh meet lagi beb?
weyy , aku sayang hampa tauuu , harap hbungan kita kekal okay . lefchuuuuuuuuuuu :*
credit to : Sara , Ppah and Ain :))
 ppah and sara comel . aku COMOT :D

 boooooooo yang baju Malaysia tuu :P
 both of you cute , awwww <3
wadlekk wadpihhhhh ! i lefchuuuuuuu Sara :D


haaaaaaa , okay gambar Ain tadak . dia malau maluu semut . ehee :D

terima kasih sudi bacaaaaa :D

2 comments:

Razil Tahir said...

jaga persahabatan baik2!!
XD
hargai kawan sementara ada, okey?
peace...

comment me back at http://assignmentcscrazil.blogspot.com/2011/12/ikutkan-sangat-kata-orang.html

XD

fake smile said...

terimakasih :')