BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lesennnn -_-

 
 
woa , mmg bosan gila aaaaa kan dok kat rumah hari-2 . nasib rumah aku ada baby boleh jugak kacau-2 dia , cubit-2 dia , tumbuk-2 dia kan ? HAHA . lebih-2 dah tuuu . takmau takmauuu . mak marah , mak marah . HAHA .
aku nak lesen !!
aku nak lesen motor
aku nak lesen kereta
aku nak lesen beskat
aku nak lesen lori
aku nak lesen helikopter
aku nak lesen keretapi
aku nak lesen beca
aku nak lesen kapal terbang
aku nak lesen bebas
aku nak lesen kua rumah
aku nak lesen handfon
aku nak lesen duit
aku nak lesen baju
aku nak lesen seluar
aku nak lesen apa-2 jelah at dunia ni . sebabnya aku dah tak tahan dah kena kong-2 dgn ayah , mak , abg , kak no.1 , kak no.2 , kak no.3 , adik , jiran , kawan .
her herr --' mmg hidup aku cenggini ehhh ? #suckkk -..-
weyhhhh , haritu daddy aku cakap kan kann #daddy konon --' sebelum cuti sekolah tuu dia suruh aku pegi buad lesen moto la keta la , lori bagaiiii . tapi mai cuti haremm tak pon . bila aku tnya dia ja "Daddy-2, daddy cakap nak suruh dekja buad lesen. bila nak p buad ny daddy? dekja dah tak sabaqqqq lari rumah ni . HAHA,tp kan kann , dia boleh dok membatu dpn akuuuu . herr . kay aku dah tak tahan dengan semua carekarama ni . semua dalam rumah ni tipu belakaa . Baby tuu je baik dgn aku . Aku buad dia , dia just nangis je . yeahh ! and i loike that bebehhhh .
and and one more thing , aku nak keluar hang dgn membe pon tak boleh . kenapakah ? mengapakah semua ini terjadi ? kalau aku keluar , tak sampai 10mnit , ada laa makhluk-2 ni call aku "Wehh , hg kat mana ? aku nak p amek hg dah ni . hg tggu kat bwh " tau dak sapa lembaga tuu ? haaaaa , kak aku ahhhh #fuck
mcm ciboii kan ? haa , memang pun . herr , kay aku sakit hati ni . nak pegi cubit baby tuu jap . k ahhh . babaihhhhh . syg sikit , muahh :*
 


terima kasih sudi bacaaaaa :D

0 comments: