BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

owl necklace * THROW IT AWAYY -.-

 
holla holla !
kayy , pagi tadi mcm besalah , bgun tdo teros online kann . haaaa , then terbaca dkat news feed tuu , HARAM MEMAKAI RANTAI BURUNG HANTU .
acctually benda tuu mmg betul . aku ada baca satu buku ni , cerita pasal Yahudi . and ada laa psai simbol-2 burung hantu bagai . aku tak mahir sgt bab-2 ni but aku tahu lah sikit-2 kann .
hoooo , aku ada jgak nak terbeli rantai ni harituu . disebabkan duit aku tak mencukupi , so Alhamdulillah la kan , aku tak jadi beli rantai tuu haaaa .
yeahh , mmg la rmai girls yg ikot trend konon nak jd lg urban lah kan , pkai rntai-2 mcm tuu bagai . yg pakai tdung pon ada jugak pkai rantai tuuu . kayy , lepas ni buang lah kay . HAHA .. senang-2 aku je suruh buang kan ? igt guna duit aku kot ? HAR HARR~ so ikot hampalah . aku jus gtau yg mana baik and buruk . kita kan sesama islam , right ?
better pkai rantai yg love-2 yg bf hampa bagi . omel tauuu . aw aww . ehee . tgok mcm rntai ni haaaa . tak omel pon kan ? huahuarghh :D
 


terima kasih sudi bacaaaaa :D

0 comments: